Mot en värld där fler kan lära sig mer
Ända sedan starten har NE tagit fram nya sätt för att presentera och göra kunskap levande. Det som började i bokform under namnet Nationalencyklopedin, har genom åren tagit sig olika analoga och digitala former. Inte minst som läromedel, där NE på senare år växt fram som ledande leverantör till svenska skolor.
I en tid där alltfler av konkurrenternas namn börjar på wiki-, är NE en garant för vidimerad kunskap man kan lita på. Den digitala världen ger även nya möjligheter att revidera och fördjupa, vilket gör att NE:s erbjudande alltid är aktuellt. Denna flexibilitet är kärnan i den nya varumärkesplattform Konovalenko utvecklat i samarbete med NE, och som sammanfattas i de två ledorden “Levande kunskap”.
Vill du träffa oss?
Hör av dig!
Vad vi har gjort?
Varumärkesplattform • Budskapsplattform
Vill du veta mer?
Helena Christiansson
Account manager
Fler uppdrag