Vill du träffa oss?

Hör av dig!

Kont
akta
oss.

Kont
akta
oss.

Mikael Eskilsson

Mikael Eskilsson

CEO & Strategist

0760 - 83 74 87

    Förtroende är värdefullt och byggs upp över tid. Hoppas att du fått ett första gott intryck av vad vi kan och eventuellt kan göra för dig. Fyll i det här enkla formuläret så hör vi av oss. Eller ring någon av oss direkt. Vi kanske till och med kan ses och få en pratstund över en kopp kaffe.

    MEDDELANDE


    Observation och effekt i Vi i Villa

    Det internationella undersökningsföretaget Research and Analysis of Media (RAM) sprider med hjälp av internetbaserade undersöknings- och analyssystem ökad kunskap om hur annonsörers kommunikation uppfattas. Undersökningens syfte är att klargöra en annons värde (eller ROI, ”return of investment”, som man också kan uttrycka det) genom att mäta dess observation och effekt.

    Företaget undersökte nyligen två annonser i tidningen Vi i Villa som Konovalenko har gjort för Bayer Gardens myrbekämpningsmedel och gräsgödningen Stroller. Tolv frågor ställdes till tidningens läsare för att mäta observation, originalitet, förmåga att skapa köpintresse osv – och i samtliga fall blev resultatet väsentligt – för att inte säga sensationellt – mycket högre än vad som tidigare uppmätts för annonser i Vi i Villa.

    Vill du träffa oss?

    Hör av dig!

    Vad vi har gjort?

    Annonskampanj

    Vill du veta mer?

    Mikael Signell

    Business developer

    bild

    Myrr satsar på en myrfri sommar

    Myrmedel är en så kallad ”sällanköpsprodukt”, men förr eller senare hamnar många i situationen att man behöver göra något åt en plötsligt invasion av myror, antingen inomhus eller utomhus. Och då är det Sveriges mest välkända myrbekämpningsmedel Myrr de flesta använder. Konovalenko har dragit sitt strå till stacken genom att bygga den första egna hemsidan för det klassiska myrmedlet – som bland annat innehåller ett antal animerade filmer för de olika produkterna.
    projektbild

    Fler uppdrag