Mjuka och
sköna under
Och dessutom enkla att få tag på, eftersom de finns där du ändå handlar – i mataffären. Där har du Softer days i ett nötskal. Ett prisvärt alternativ för dig som hellre går efter känslan än dyra designernamn när det gäller kläderna du har närmast kroppen.
Vill du träffa oss?
Hör av dig!
Vad vi har gjort?
Kommunikationskoncept • Sociala medier • Butik
Vill du veta mer?
Helena Christiansson
Account manager
Nytt kommunikations­koncept
För att få fler konsumenter att upptäcka fördelarna med Softer days sätter vi fokus på det som betyder mest. Underkläder blir inte skönare av en flådig förpackning. De sitter inte bättre för att de kostar mer. Det är ju känslan som räknas.
Kampanjer
Med nytt kommunikationskoncept och visuellt uttryck går första kampanjen i sociala medier, TV4-play och i butik. Webben, softerdays.se, har så klart också fått nya kläder.Fler uppdrag